محمد طاها محمد طاها ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

یادداشتهای فرزندم

بدون عنوان

1392/6/31 14:41
نویسنده : مادر
153 بازدید
اشتراک گذاری

آقا محمدطاها خیلی مرد شده تازه جدیداً اصرار دارد کمک من ظرف بشوره 3.gifamour coeur coeur gif 1 9 gifماشین باباشو بشوره amour coeur coeur gif 1 9 gifبه گلهای من آب بده amour coeur coeur gif 1 9 gifقبلاً با کمک من میرفت تو پارکینک که سوار ماشین باباش بشه الان خودش میره تازه در ماشینرو هم باز می کنه amour coeur coeur gif 1 9 gifدوست داره کمک من جارو برقی بزنه amour coeur coeur gif 1 9 gifاز من دستمال می گیره زمین رو برای من دستمال می کشه amour coeur coeur gif 1 9 gif تازه وقتی خرید میرم کمکم وسایل رو میارهamour coeur coeur gif 1 9 gifمحمدطاها تو واقعاً شیرینی زندگی مامان هستی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بهار
31 شهریور 92 13:59
چه پسر آقایی.
اگه دوست داشتین به آدرس زیر هم سر بزنید . یه قالب اختصاصی با عکسای محمد طاها جوووون.
www.ghalebe-weblog.blogfa.com


مرسی رفتم دیدم در صورت نیاز چشم بازم ممنون