محمد طاها محمد طاها ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

یادداشتهای فرزندم

بدون عنوان

1394/1/9 13:12
نویسنده : مادر
145 بازدید
اشتراک گذاری

محمد طاهای كوچكم سلام نميدانم ازكجاشروع كنم وچگونه بيان كنم احساسم را چگونه توصيف كنم زيباييت را اري ميتوانم بگويم توقشنگترين وپاك ترين وگرانبهاترين هديه ي خداوندبراي لحظات تنهاييم هستي چقدرخوب است ارام ارام بزرگ شدنت رامي بينم واي كه چقدرخوب است كه هستي بييييييي نهايت عاشقت هستم

سلام عشق من .عیدت مبارک نفسم.تولدت مبارک قربونت برم که این روزا بگی نگی یه خورده لوس شده و عزیزدلم این روزا واسم کلی با ذوق و شوق تعریف میکنی و منم دلم میخواد اون لحظه بگیرم بخورمت.

هر روز بهم میگی مامان دوستت دارم و میای بوسم میکنی....

نمیدونی چقدر عاشقتم نفسم.

خلاصه اینکه کلن خوشحالم که تو رو دارم و از خدا یه عالمه ممنونم.محبت

بهانه زندگیم تولدت مبارک...



 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)