محمد طاها محمد طاها ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه سن داره

یادداشتهای فرزندم

بدون عنوان

1396/6/22 13:42
نویسنده : مادر
104 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام سلام  خورشید و گرما بخش  زندگی

                                  مبارک مبارک کلاس سوم رفتن

عزیز ترینم امروز 22 شهریور ماه

سلام جوجه کوچولوی من

امید دلم، نبض زندگی من

عاشقتم،عاشقتم،عاشقتم

وقتي خدا محمدطاهای قشنگم رو به من داد انگار يه تيكه از قلب ماماني ازش جدا شد و افتاد روي زمين .

محمدم  ! نازگلم! تو يه تيكه از قلبمي كه در بيرون از قلب من مي تپي

طاهای مامان امروز برای اولین بار تو خونه تنها بودی خیلی می ترسیدم ولی وقتی باهت حرف می زدم آرام می شدم خیلی خوشحال دیگه مرد شدی دیگه بزرگ شدی خدا رو شکر حداقل اگه روزی نباشم خیالم راحته که تو می تونی از پس کارهای خودت بربیای خیلی دوستت دارم

مامان قول بده وقتی بزرگ شدی خیلی مواظب خودت باشی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)