محمد طاها محمد طاها ، تا این لحظه: 15 سال و 30 روز سن داره

یادداشتهای فرزندم

بدون عنوان

1396/7/11 10:29
نویسنده : مادر
123 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم......روزها و دقایق در حال گذرند چه خوب چه بد...قطار زندگانی در ریل ها و پیچ ها همچنان بدون توقف می رود و ما سرنشینان این قطار با هزاران امید و آرزو در انتظار مقصد خوشبختی و خوشحالی هستیم.......محمدم کاش میتوانستم تصویر همه ی چیزهایی را که میخواهم را بکشم و به آنها توان شدن بدهم"و همه ی ارزوهای من اول و آخرش به تو ختم می شود بزرگترین آرزویم اینه که خوشبخت خوشحال سربلند و موفق ببینمت میدانم که همه ی پدر و مادرها همین خواسته رو دارن ولی من احساس میکنم که نباید فقط آرزو داشته باشم من باید ببینم و بمیرم محبتو تا حد توانم هم سعی میکنم و امیدوارم بی ثمر نباشن//نمیدونم وقتی اینا رو میخونی چند سالته و چقد درکم میکنی فقط بعنوان رفیق بی کلک که مادر میگن برات میگم به هرکسی اعتماد نکن که شکست میخوری تو تنها سرمایه و امید  من در کل زندگی و سرنوشتم هستی و با امید دیدن آن روزها این روزها را فقط سپری میکنم.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)