محمد طاها محمد طاها ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

یادداشتهای فرزندم

بدون عنوان

1396/11/17 14:52
نویسنده : مادر
241 بازدید
اشتراک گذاری

خدارو شکر این روز ا رو دیدم خدا رو شکر که هستم میخوام از بودنت بنویسم از وجودی سرشار از عشقی که بهش دارم بهترین هدیه خدا به من داشتن این فرشته بود خدایا صد هزار مرتبه شکرت   ...

شايد براي هر زني ارزوش باشه كه مادر بشه واقعا اين تنها ارزوي من بود 9 سال  با تمام سختي هاش گذشت و گذشت گذشت  واي كه دلم اشوبه براي بزرگ كردنت براي خوشحال كردنت برای شاد بودنت برای ماذر خوب بودن من همه تلاشمو ميكنم گل پسرم اميدوارم ازم راضي باشي می دونم که خیلی دلت آبجی یا داداش می خواست ولی باور کن شرایط زندگی با من خیلی همراه نبود هم سرکار هم تنهایی هم مسولیت های زیاد توان و نیروی مرا گرفته بود باور کن یکی از علتهای مریضی ام به خاطر نداشتن استراحت کافی بود محمدم مرا بخشش در این زمینه کوتاهی کردم ولی این را بدان برای خوشبخت کردن تا زمانی که زندم از هیچ تلاشی دست بر نمی دارم محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

پسندها (1)

نظرات (0)