محمد طاها محمد طاها ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

یادداشتهای فرزندم

بدون عنوان

1392/8/19 14:21
نویسنده : مادر
130 بازدید
اشتراک گذاری

دلم گرفته ...

دلم عجیب گرفته است و هیچ چیز،

نه این دقایق خوشبو، که روی شاخه ی نارنج می شود خاموش ،

نه این صداقت حرفی ، که در سکوت میان دو برگ این گل شب بوست

 نه ...هیچ چیز مرا ازهجوم خالی اطراف نمی رهاند

و فکر می کنم که این ترنم موزون حزن تا به ابـــــد شنیده خواهد شد

 

این روزها


اگر خون هم گریه کنی


عمق همدردی دیگران با تو


یک کلمه است :

" آخـــــــی "

پس بخند

 

دلم را کسانی شکستند که هرگز دلم به شکستن دلشان راضی نمیشد...

اجـــــــازه خدا؟؟

 

می شه من ورقـــــــه مو بدم؟

می دونم وقت امتــــــــــــ حان تموم نشده
ولی من دیگـــه خسته شدم!!
خدایا

 

می شود استعـــــفا دهم؟!کم آورده ام ....

 


 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)