محمد طاها محمد طاها ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

یادداشتهای فرزندم

مطالب تازه

1392/12/24 22:56
نویسنده : مادر
136 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

با تمـام مـداد رنگـی هـای دنـیا


بـه هـر زبـانی که بـدانی یـا نـدانی !


خـالی از هـرتشبیه و استعـاره و ایهـام …


تنهـا یکــ جملـه برایـت خـواهـم نوشت :


دوستت دارمــ خاص ترین مخـاطب خـاص دنیـا !قلب

خیلی وقته که توی سایت محمدطاها نیمودم راستش خیلی سرم شلوغه کار خونه سرکار خیلی خیلی مشغول هستم ببخشید

خبرهای زیادی هست که خیلی وقت براتون نوشتم

اول اینکه چند روز دیگه تولد محمدطاهاست , و اون خیلی خوشحاله کلی زحمت کشیدم تا تولدش بهترین تولد بشه کارت تولدش خودم طراحی کردم عکسشو براتون می ذارم

کادوش خریدم خیلی خیلی خوشگله

دو اینکه آقا محمدطاها دیگه تا صد بلده بشماره هر عددی رو که بگی عدد بعدش و می گه

کلی شعر بلد بخونه

امروز مراسم بازنشستگی مدیرم بود محمدطاها یه کاردستی براش درست بهش هدیه داد اون هم کلی خوشحال شد

راستی پسرم مریضه خدا کنه زودتر خوب بشه چون چیزی به تولدش نمونده اگه بشه می خوام شنبه ببرمش آریشگاه تا موهاشو خوشگل بزنه آخه می خوام توی تولدش از همه خوشگل تر باشه خدایش پسرم خیلی خیلی نازه

یه اتفاق می خوام براتون تعریف کنم شاید زیاد خوشایند نباشه ولی یه حرفهای آقا محمدطاها زد که خیلی جالب بود و دوست دارم براتون تعریف کنم

چند روز پیش مربی مهد کودک با محمدطاها شوخی می کنه ولی ظاهراً ناخونش بلند بوده و صورت پسرم رو زخمی می کنه محمدطاها را وقتی دیدم خیلی ناراحت شدم ولی خیلی جالب به من می گه مامان من اصلا گریه نکردم گقتم آخه چرا مامان می دونید چی جوابم داد گفت مامان آخه من مرد شدم باور کنید نمی دوستم چی بگم  فرداش که من می خواستم با مربی مهدکودکشون دعوا کنم که چرا مواظب پسرم نبودی به من می گه مامان چیزی بهش نگی آبروم میره باورتون نمی شه خلاصه اینکه خیلی خیلی مرد شده خیلی خیلی دوستش دارم.

 niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)