محمد طاها محمد طاها ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

یادداشتهای فرزندم

کارهای محمد طاها

1393/6/29 15:57
نویسنده : مادر
121 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امروز خیلی دلم گرفت   آخه من دیروز با محمد طاها خیلی دعوا کردم    واسه اینکه وقتی من مهمون دارم خیلی اذیت می کنه اصلاً به حرف گوش نمی دهده تا حدی که می تونه شلوغی می کنه دیروز من جلوی دیگران خیلی باهاش بد حرف زدم      و از این کار خودم خیلی پشیمون شدم   به خودم قول دادم که دیگه جلوی هیچ کس با محمدطاها دعوا نکنم    چون احساس می کنم با این کار من غرور اون از بین می ببرم تازه با این کار اجازه می دم که دیگران هم سر پسر من داد بزنند   خدایا کمک کنم تا بتونم رفتارم رو درست کنم  

امیدوارم که محمد طاها منو ببخشه 

راستی یه خاطره از محمد طاها تعریف کنم چند روز پیش محمد طاها با باباش داشت بازی می کرد خیلی جالب ایستاده بود مقابل باباش و انگشتشو رو به اون گرفته بود می گفت بیا جلو مرد    خلاصه کلی کتک کاری کردند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)