محمد طاها محمد طاها ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

یادداشتهای فرزندم

بدون عنوان

1393/7/26 13:40
نویسنده : مادر
206 بازدید
اشتراک گذاری

به وبلاگ محمدطاهای گلم خوش آمدید

 من تمام هستی ام را دامنی میکنم تا تو سرت را برآن نهی

 تمام روحم را آغوشی می سازم تا تو در آن از هراس بیاسایی

تمام بودن خود را زانویی میکنم تا در آن بخواب روی....

محمدطاهای عزیزتر از جانم،اینجا مکانی خواهد بود برای ثبت خاطرات حضور شیرینت،عااااشقانه دوستت دارم

سلام به پسر ناز و گل مامانniniweblog.com niniweblog.comکه تحت هر شرایطی مراعات مامانیش رو میکنه ..... niniweblog.comعزیز دل مامانniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

راستش مدتی به علت کار زیاد نمی تونم زیاد به پسرم برسم آخه سر کار خیلی کارم زیاد niniweblog.com.niniweblog.com و از بابت این موضوع خیلی ناراحتم خسته ولی امیدوارم که بتونم هر چه زودتر شرایطی را فراهم کنم niniweblog.com niniweblog.comکه بیشتر در خدمت پسر گلم باشمniniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)