محمد طاها محمد طاها ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

یادداشتهای فرزندم

بدون عنوان

1392/2/31 13:19
نویسنده : مادر
148 بازدید
اشتراک گذاری

پدر جان ، با یك دنیا شور و اشتیاق وضوی عشق می گیرم و پیشانی بر خاك می گذارم و خداوند را شكر می كنم كه فرزند انسان بزرگ و وارسته ای چون شما هستم. پدر جان عاشقانه دوستت دارم و دستانت را میبوسم.

                                      قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

میگن خداوند به هر كسی به اندازه دلش داده ببین دل من چقدر بزرگه كه خدا تو رو به من داده. نازنینم با تمام وجود دوستت دارم و مردانگی ات را می ستایم و به وجودت افتخار می كنم. روزت مبارك.

                                    چشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمک

 اگه یه مرد تو این دوره زمونه باشه اونم تویی روزت مبارک بابای

                                    هورا هوراهوراهوراهورا

پدر جان ، باش و با بودنت باعث بودن من باش . روزت مبارک .

از صمیم قلب دوستت دارم . . .

                             به من زنگ بزنبه من زنگ بزنبه من زنگ بزنبه من زنگ بزنبه من زنگ بزنبه من زنگ بزنبه من زنگ بزنبه من زنگ بزن

بابا جون ، میدونم خیلی عذابت میدم ولی بچگی و هزار جور شیطنت ،

شما به بزرگیه خودت ببخش و بدون که از تموم وجودم دوستت دارم . . .

روزت مبارک طاها 31/2/92

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)