محمد طاها محمد طاها ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

یادداشتهای فرزندم

دل نوشته ها

1398/6/7 12:27
نویسنده : مادر
101 بازدید
اشتراک گذاری

زندگی را ورق بزن

هر فصلش را خوب بخوان با بهار برقص با تابستان بچرخ در پاییزش عاشقانه قدم بزن با زمستانش بنشین

وچایت را به سلامتی نفس کشیدنت بنوش زندگی را باید زندگی کرد آنطور که دلت می گوید

مبادا زندگی را دست نخورده برای مرگ بگذاری محمدم سر بر شانه خدا بگذار تا قصه عشق را چنان زیبا بخواند
که نه از دوزخ بترسی و نه از بهشت به رقص درآیی قصه عشق “انسان” بودن ماست . . . که غیر از این نیست

نفس مامان جسارت اجرايى كردن ايده هايت را داشته باش و گرنه هميشه جهان پر بوده از ترسو هاى خوش فكر

اگر بتونى هميشه وبطور مداوم رو به آينده گام كوچك بردارى روزى ميرسه كه به روياهات برسى ……!

صبور باش چيزهاى خوب زمان ميبرد امپراطوری ها يك روزه ساخته نميشوند

محمدم این را بدان که به سه چيز هرگز نميرسيد :

بستن دهان مردم،جبران همه ى شكست ها ،رسيدن به همه آرزوها

ولی سه چيز حتما به تو ميرسد : مرگ،نتيجه عملت، رزق و روزى

عمر مامان گذشته هایت راببخش زیرا آنان همچون کفش های کودکیت نه تنهابرایت کوچکند

بلکه تو را از برداشتن گام های بزرگ بازمیدارند.

هر باخت مقدمه اى براى پيروزيه بعدها ميفهمى كه آدم هيچوقت از بردن چيزى ياد نميگيره

 و در آخر آرزو می‌کنم ‎کتاب‌ های خوب بخوانی، ‎آهنگ‌ های خوب گوش کنی،‎عطرهای خوب ببویی
‎با آدم‌ های خوب حرف بزنی ‎و فراموش نکنی ‎که هیچ وقت دیر نیست ‎بودن چیزی که دوست داری باشی

 

فشهایم را میپوشم و در زندگی قدم میزنم
من زنده ام و زندگی ارزشِ رفتن دارد ...
آن قدر می روم تا صدای پاشنه هایم
گوش ناامیدی را کر کند !
 
خوب میدانم که گاه کفشها،
پاهایم را میزند،
میفشرد و به درد میاورد
اما من همچنان خواهم رفت
زیرا زندگی ارزش لنگ لنگان رفتن را نیز دارد ...
 
ماندن در کار نیست!
گذشته های دردناک را رها میکنم و به آینده نامعلوم،
نمی اندیشم!
ولی این را میدانم ،
آینده با گذشته یکسان نخواهد بود !  
 
زندگی نه ماندن است نه رسیدن
زندگی به سادگی رفتن است
به همین راحتی ،
زندگی چقدر آسان است ...


منبع skylove.ir
کفشهایم را میپوشم و در زندگی قدم میزنم
من زنده ام و زندگی ارزشِ رفتن دارد ...
آن قدر می روم تا صدای پاشنه هایم
گوش ناامیدی را کر کند !
 
خوب میدانم که گاه کفشها،
پاهایم را میزند،
میفشرد و به درد میاورد
اما من همچنان خواهم رفت
زیرا زندگی ارزش لنگ لنگان رفتن را نیز دارد ...
 
ماندن در کار نیست!
گذشته های دردناک را رها میکنم و به آینده نامعلوم،
نمی اندیشم!
ولی این را میدانم ،
آینده با گذشته یکسان نخواهد بود !  
 
زندگی نه ماندن است نه رسیدن
زندگی به سادگی رفتن است
به همین راحتی ،
زندگی چقدر آسان است ...


منبع skylove.ir
کفشهایم را میپوشم و در زندگی قدم میزنم
من زنده ام و زندگی ارزشِ رفتن دارد ...
آن قدر می روم تا صدای پاشنه هایم
گوش ناامیدی را کر کند !
 
خوب میدانم که گاه کفشها،
پاهایم را میزند،
میفشرد و به درد میاورد
اما من همچنان خواهم رفت
زیرا زندگی ارزش لنگ لنگان رفتن را نیز دارد ...
 
ماندن در کار نیست!
گذشته های دردناک را رها میکنم و به آینده نامعلوم،
نمی اندیشم!
ولی این را میدانم ،
آینده با گذشته یکسان نخواهد بود !  
 
زندگی نه ماندن است نه رسیدن
زندگی به سادگی رفتن است
به همین راحتی ،
زندگی چقدر آسان است ...


منبع skylove.ir
پسندها (6)

نظرات (4)

❤️Maman juni❤️Maman juni
7 شهریور 98 16:09
🌹
مادر
پاسخ
😍
نرگسنرگس
9 شهریور 98 3:12
عالی بود 👌👌👌
مادر
پاسخ
😍😘
نرگسنرگس
9 شهریور 98 3:13
عالی بود 👌👌👌.
مادر
پاسخ
مرسی عزیزم
عمه فروغعمه فروغ
9 شهریور 98 13:29
🌹
مادر
پاسخ
😍