محمد طاها محمد طاها ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

یادداشتهای فرزندم

خاطرات

1392/5/9 11:49
نویسنده : مادر
145 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خیلی وقته مطلبی براتون نفرستادم

اول: اینکه محمد طاها باباش براش یک میز و صندلی خیلی خیلی خوشگل قرمز خریده که کلی باهش حال می کنه می ره رویش شعر نقاشی نقاشی شبکه پویا رو می خونه نقاشی میکشه.

دوم:یه اتفاق خیلی خیلی بد دیروز 8/5/92 براش افتاد که می خوام براتون بگم بچه دیروز اومد با من بیاد نذری بگیره خانمو از دستش حلیم افتاد ریخت روی دست پسرم کلی پسرم گریه کرد الهی بمیرم خیلی دلم براش سوخت خدایش کلی با خودم دعوا کردم که چرا اصلا بچه رو بردم گریه

ولی خدایش خیلی با مرام

سومین: اتفاق اینکه ایشاء ما سه شنبه می رم مشهد پسرم کلی ذوق داره برای همتون کلی دعا می کنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آرمان
12 مرداد 92 9:25
ش عزیزم ، دلم برایت خیلی تنگ شده همیشه از همسر محترمتان جویای حال شما و گل پسرتان هستم .
محمد طاهای گل را نیز از طرف من ببوس .راستی مشهد رفتی با آن دل پاکتان من و پسرم را هم خیلی دعا کنید ( خوش بگذرد ) .


مرسی عزیزم من همینطور چشم محتایجم به دعا
عکس فرش
5 شهریور 92 17:30
آیا میخواهید عکس دلبند خود را به تابلو فرش تبدیل کنید؟؟؟ تبدیل عکس و هر گونه تصاویر به فرش در ابعاد گوناگون... کمتر از ده روز آن را درب منزل تحویل بگیرید... ارسال به تمام نقاط کشور.. 09137290912 03614456265