محمد طاها محمد طاها ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

یادداشتهای فرزندم

درد و دل

1393/5/4 10:51
نویسنده : مادر
129 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر خوشگل و نازم 

الهی مامان فدای مهربونیات بشه فدای قد کشیدنت فدای شیرین زبونیات بشم 

خیلی خیلی مرد شدی خیلی وقته که توی وبلاگت نیومدم کلی عکس دارم که برات بزارم ولی خیلی خیلی خیلی گرفتارم

یکی از اون خبرهای که خیلی خیلی مهم اینکه شما مهدکودکتو عوض کردی و خیلی خیلی راضی هستی:نیشخند 

دوم اینکه دیشب بابات سرتو برای دومین بار کچل کرد خیلی خیلی خوشگل شدی دقیقاً شبیه سیب شدی 

پنج شنبه تولد هما بود کلی بهت خوش گذشت Avazak.ir smili2 تصاویر زیباسازی وبلاگ (1)تازه اونجا اصلاً اذیتم نکردی به خاطر همین خیلی احساس غرور کردم 

مامانی تو این روزها یه مشکلی برای من بابا به وجود آمده دعا کن مشکلمو حل بشه بتونم با خیال راحت بریم شمال

دیروز حالت خوب نبود یاد کوچیکیات افتاده بودی چنان آروم بغل خوابیده بودی niniweblog.com کلی دعا کردم که زودتر خوب بشی خداشکر امروز حالت بهتره 

راستی محمدطاها دیگه می تونه از 1 تا 10 را بنویسه ،حروف انگلیسی را هم می تونه بنویسه، می تونه تو نقاشی اول بشه آخه پسرم تو مسابقه نقاشی مهدکودکش اول شد و یه جایزه خیلی خوشگل گرفته محمدطاها من و بابا خیلی خیلی دوست دارم و شاید به خاطر مشغله کاری نمی تونیم زیاد بهت برسیم ولی این بدون از صمیم قلب دوستت داریم و برات آرزوی خوشبختی می کنیم.ماچماچماچماچماچماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)