محمد طاها محمد طاها ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

یادداشتهای فرزندم

درد و دل

1395/9/17 12:36
نویسنده : مادر
111 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی امروز خیلی خیلی دلم گرفته تو دیروز توی کلاس خیلی اذیت کردی البته مقصر همش تو نیستی خوب بچه ای .

هنوز نفهمیدی که کجا باید حرف بزنی و کجا سکوت کنی کجا نه بگی و کجا بله بابات دیروز دقیقاً شبیه پدرهای مدرن و با کلاس با شما برخورد کرد که امیدوارم حل شود

محمدم من با تمام وجودم دوستت دارم و لحظه به لحظه منتظر شکوفا شدنت هستم

در این روزها انقدر که فکر تو هستم به فکر مریضیم و درمان اون نیستم فقط از ته دلم برایت آرزوی خوشبختی و سربلندی می کنم

عاشــقانه هایم برای تـــو

بگــــــذار شب به ستارگانش بنـــازد

وقتــــــــــــی ماهش،

♥♥♥مـــــال مـن است♥♥♥

محمدم این را از من داشته باشید :

 مجنون عشق تو شدن - تنها چیزی است که من را به من می رساند  -تنها چیزی است که ماندگارم می کند :مراقب باشید از من فقط "تو" مانده ای..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)