محمد طاها محمد طاها ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

یادداشتهای فرزندم

بدون عنوان

1395/9/7 9:45
نویسنده : مادر
112 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم رفیق من     ❤  همنفس شفیق من 
❤ نگین انگشتر من       عقیق من عقیق من
پسر من یار بابا       شمع شب تار بابا  
❤ تـو این گلستون جهان❤  نو گل بی خار بابا 
❤ یه
پسر دارم شاه نداره   ❤  صورتی داره ماه نداره 

پسرگلم اگه روزی من نبودم هر وقت دلت برای من تنگ شد بیا این مطالب رو بخون وبدون که مامان حتی اگه نباشه همیشه به یادت هست و تو نفس مامانی پس مواظب نفس من باش امروز که برات دارم این مطالب را می نویسم تو کلاس دوم رفتی انگار همین دیروز بود خدا رو شکر از نظر درسی و اخلاقی همه از راضی هستند و باعث سربلندی من و بابات هستی طاهای من همیشه این رو بدان که اگر می خواهی من ازت راضی باشم یادت باشه که به دیگران مخصوصاً پدرت احترام بزاری چون من و پدرت برای بزرگ کردن تو خیلی خیلی زحمت کشیدم دوستت دارم طاهای من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)