محمد طاها محمد طاها ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

یادداشتهای فرزندم

درد و دل

1397/3/7 11:43
نویسنده : مادر
171 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی من خیلی خیلی دوستت دارم می خواهم همیشه این بدونی که توی این دنیا بهترین هدیه برای من هستی قشنگم کارنامه امسالم را هم گرفتی و مثل سالهای قبل خیلی خوب آفرین من به تو افتخار می کنم

مامانی امروز به خاطر خودت به خاطر اینکه مرد بشی قرار شد هفته ای 2 روز بری توی کتابخانه و اونجا مشغول به کار بشی روز اول که خدا رو شکر خانم انصاری خیلی خیلی ازت راضی بود پسر گلم تو خیلی خیلی پسر خوبی هستی فقط باید یه ذره مرد بشی امیدوارم که همیشه و در همه حال موفق باشی دوستت دارم امیدوارم که همیشه موفق باشی و این را بدان که من برات همیشه آرزوی موفقیت دارم

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
7 خرداد 97 12:13
واقعا عالیه که از الان کار کردن و درامد داشتن رو یاد می گیره.
مادر
پاسخ
گل